do 23 apr 2015, 09:14
ma 27 apr 2015, 22:38
di 28 apr 2015, 06:56
do 07 mei 2015, 01:13
do 07 mei 2015, 07:30
do 07 mei 2015, 07:31
demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Louvaniste zijn is OHL-er zijn in hart en nieren.
Mooiste voorbeeld is de storm die soms wel eens buitenaards lijkt die neerstrijkt op OHL.
Hij, die storm , is positief en gedreven. Is creatief en inventief. Het is een storm die niet destructief te werk gaat maar constructief.
Ik koos hem als het meest waardevol bezit in ons midden, want hij is één van ons.
EN tot slot, hij maakt mij fier en trots wanneer hij me weer vooruitstuwt of wanneer ik hem weer kan uitdagen en drijven tot fantastische realisaties.
do 07 mei 2015, 09:40
luckie schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Als strategie de 'kroonprins' naar voor geschoven voor 26 mei?
do 07 mei 2015, 09:46
AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):luckie schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Als strategie de 'kroonprins' naar voor geschoven voor 26 mei?
Ik heb nog niets in mijn agenda staan op 26 mei? Valt er dan iets te beleven?
Maar serieus, hij is (denk ik) vooral content van mijn doorzettingsvermogen (ondanks alle initiële tegenslagen en de tijdsdruk), maar daarover vernemen de lezers op onze FB-pagina vanavond meer (hopelijk net voor we aan ons live verslagske beginnen).
http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/
vr 08 mei 2015, 10:50
vr 08 mei 2015, 10:54
luckie schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):luckie schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Als strategie de 'kroonprins' naar voor geschoven voor 26 mei?
Ik heb nog niets in mijn agenda staan op 26 mei? Valt er dan iets te beleven?
Maar serieus, hij is (denk ik) vooral content van mijn doorzettingsvermogen (ondanks alle initiële tegenslagen en de tijdsdruk), maar daarover vernemen de lezers op onze FB-pagina vanavond meer (hopelijk net voor we aan ons live verslagske beginnen).
http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/
Zijn lyrische ontboezeming is hem natuurlijk meer dan gegund.
Alle supporters met kracht zijn welkom op de club. Daadkracht of woordkracht maakt au fond niet veel uit. Ze zijn de bewakers van de gedrevenheid, de passie zeg maar.
vr 08 mei 2015, 10:58
vr 08 mei 2015, 11:00
AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Afbeeldingen op het forum en demakke, een combinatie die nooit gaat lukken, vrees ik...
vr 08 mei 2015, 11:33
demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Respect voor fans is iets wat proximus ook zou mogen leren kennen.
vr 08 mei 2015, 12:18
Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Respect voor fans is iets wat proximus ook zou mogen leren kennen.
Marc, was dit de verrassing waarover je sprak? Tijdens de uitzending op tv werd door de reporter (bij het tonen van het spandoek #antikalendercommissie) gesteld dat de uren moesten worden aangepast omwille van de UEFA. Die stellen dat er geen wedstrijden mogen worden uitgezonden, op momenten dat er Europese wedstrijden worden gespeeld. En gisteren was het ook Valencia - Fiorentina en Napoli - Dnipro. Dus het enige dat Belgacom had kunnen doen was de wedstrijd dag verschuiven.
ma 22 jun 2015, 08:01
ma 22 jun 2015, 08:16
zo 28 jun 2015, 23:29
AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: spaghetti - lidgeld):Spaghettiavond
We nodigen u van harte uit voor een overheerlijke spaghetti (9 euro) of croque monsieur in café 't Blok te Bertem op zaterdag 27 juni en dit vanaf 19 uur. We stellen die avond ook een beknopt jaaroverzicht voor en u kunt ter plaatse uw lidmaatschap vernieuwen en wat bijpraten met andere sympathisanten. U hoeft niet op voorhand te betalen, maar wel graag uw komst bevestigen (berichtje naar AlienStorm) aan de supportersclub. Uiteraard rekenen we ook op de aanwezigheid van enkele spelers en bestuursleden van OHL.
Lidgelden
U kunt vanaf nu ook lid worden via de website (KLIK HIER). De lidgelden in de Jupiler Pro League worden niet opgetrokken en blijven dus 12 euro voor een nieuw lidmaatschap (-16 jaar: 10 euro) en bij een verlenging betalen volwassenen 10 euro (-16 jaar: 8 euro). Merk ook op dat het verlaagde tarief is opgetrokken van -12 jaar naar -16 jaar. Als lid betaalt u slechts 10 euro in plaats van 15 euro voor een busticket en afgelopen seizoen kregen al onze leden ook een mooie korting van 10 procent in de officiële fanshop.
za 21 mei 2016, 18:00
za 21 mei 2016, 18:06
AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: lidgeld 2016-17):Onze sponsors voor het seizoen 2016-17!