admin schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: Rollers & Friends):Marc, als je foto's in je bericht wil zetten, zorg dan dat je "foto's" plaatst en geen pagina's waar foto's opstaan. Want dat laatste zal niet werken. Ik heb het aangepast. Zie hier voor meer uitleg.
PS: Goed initiatief.
Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Ik heb de foto gezien... maar is dat een echte tattoo?
Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Ik heb de foto gezien... maar is dat een echte tattoo?
demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Ik heb de foto gezien... maar is dat een echte tattoo?
(admin edit: Marc, ik neem aan dat je dit wou tonen... de link die je plaatste was naar een dropbox file, maar die kon je enkel zien als je op dat dropbox account was ingelogd... zoniet moet je't verwijderen)
AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Ik heb de foto gezien... maar is dat een echte tattoo?
(admin edit: Marc, ik neem aan dat je dit wou tonen... de link die je plaatste was naar een dropbox file, maar die kon je enkel zien als je op dat dropbox account was ingelogd... zoniet moet je't verwijderen)
Blijven oefenen...
AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Ik heb de foto gezien... maar is dat een echte tattoo?
Blijven oefenen...
demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Alienstorm, lach met een ander !
Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Wie heeft 'm laten zetten? Of is't verplichte kost als ge u bij Louvaniste wilt aansluiten?
Keer terug naar Supporters/clubs/acties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten