Supportersclub Louvaniste

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: Supportersclub Louvaniste (foto's Aalst)

Berichtdoor AlienStorm » do 23 apr 2015, 09:14

De foto's van de match tegen Eupen. De live commentaar kan je nalezen op onze Facebook-pagina.

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door AlienStorm op ma 27 apr 2015, 22:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor AlienStorm » ma 27 apr 2015, 22:38

't Spel van OHL heeft nu ook een videoclip:

YouTube: KLIK HIER

Vimeo: KLIK HIER

Afbeelding
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor Kathleen » di 28 apr 2015, 06:56

Super!! :+:
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor demakke » do 07 mei 2015, 01:13

Louvaniste zijn is OHL-er zijn in hart en nieren.
Mooiste voorbeeld is de storm die soms wel eens buitenaards lijkt die neerstrijkt op OHL.
Hij, die storm , is positief en gedreven. Is creatief en inventief. Het is een storm die niet destructief te werk gaat maar constructief.
Ik koos hem als het meest waardevol bezit in ons midden, want hij is één van ons.
EN tot slot, hij maakt mij fier en trots wanneer hij me weer vooruitstuwt of wanneer ik hem weer kan uitdagen en drijven tot fantastische realisaties.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor Kathleen » do 07 mei 2015, 07:30

Wow, Makke, wat een mooie filosofische beschouwingen produceer jij in het holst van de nacht. Met of zonder geestverruimende middelen, maakt niet uit!
Laat die storm vanavond maar neerdalen en zorgen voor fantastische prestaties!
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor luckie » do 07 mei 2015, 07:31

demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Louvaniste zijn is OHL-er zijn in hart en nieren.
Mooiste voorbeeld is de storm die soms wel eens buitenaards lijkt die neerstrijkt op OHL.
Hij, die storm , is positief en gedreven. Is creatief en inventief. Het is een storm die niet destructief te werk gaat maar constructief.
Ik koos hem als het meest waardevol bezit in ons midden, want hij is één van ons.
EN tot slot, hij maakt mij fier en trots wanneer hij me weer vooruitstuwt of wanneer ik hem weer kan uitdagen en drijven tot fantastische realisaties.


Dit is geen platonische liefde maar een intergalactische liefde. De tijd van de 'uitverkorenen' onder ons is terug. Aangekondigd in een ontroerende publieke liefdesverklaring. De verheven goddelijke status in het vooruitzicht. De opneming in de 'clouds' zo ei na gerealiseerd? Olé Olé Santé.

Als strategie de 'kroonprins' naar voor geschoven voor 26 mei?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor AlienStorm » do 07 mei 2015, 09:40

luckie schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Als strategie de 'kroonprins' naar voor geschoven voor 26 mei?


Ik heb nog niets in mijn agenda staan op 26 mei? Valt er dan iets te beleven?

Maar serieus, hij is (denk ik) vooral content van mijn doorzettingsvermogen (ondanks alle initiële tegenslagen en de tijdsdruk), maar daarover vernemen de lezers op onze FB-pagina vanavond meer (hopelijk net voor we aan ons live verslagske beginnen).

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor luckie » do 07 mei 2015, 09:46

AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):
luckie schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Als strategie de 'kroonprins' naar voor geschoven voor 26 mei?


Ik heb nog niets in mijn agenda staan op 26 mei? Valt er dan iets te beleven?

Maar serieus, hij is (denk ik) vooral content van mijn doorzettingsvermogen (ondanks alle initiële tegenslagen en de tijdsdruk), maar daarover vernemen de lezers op onze FB-pagina vanavond meer (hopelijk net voor we aan ons live verslagske beginnen).

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/


Zijn lyrische ontboezeming is hem natuurlijk meer dan gegund.

Alle supporters met kracht zijn welkom op de club. Daadkracht of woordkracht maakt au fond niet veel uit. Ze zijn de bewakers van de gedrevenheid, de passie zeg maar.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel)

Berichtdoor AlienStorm » vr 08 mei 2015, 10:50

De foto's van de match tegen Lommel. De live commentaar kan je nalezen op onze Facebook-pagina.

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor demakke » vr 08 mei 2015, 10:54

luckie schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):
AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):
luckie schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Als strategie de 'kroonprins' naar voor geschoven voor 26 mei?


Ik heb nog niets in mijn agenda staan op 26 mei? Valt er dan iets te beleven?

Maar serieus, hij is (denk ik) vooral content van mijn doorzettingsvermogen (ondanks alle initiële tegenslagen en de tijdsdruk), maar daarover vernemen de lezers op onze FB-pagina vanavond meer (hopelijk net voor we aan ons live verslagske beginnen).

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/


Zijn lyrische ontboezeming is hem natuurlijk meer dan gegund.

Alle supporters met kracht zijn welkom op de club. Daadkracht of woordkracht maakt au fond niet veel uit. Ze zijn de bewakers van de gedrevenheid, de passie zeg maar.


Luckie,

ik heb enkel mijn bewondering eens geuit voor onze Alienstorm.
Zijn doorzettingsvermogen, zijn inspanningen en zijn realisaties mogen ook eens in de verf gezet worden, vond ik.
En ja ik had moeten weten dat jij daar onmiddellijk "snode" plannen achter zou gaan zoeken. maar je zit er compleet naast.
Maar weet Luckie er zijn nog mensen die andere in de bloemetjes kunnen zetten zonder bijbedoelingen i
En hier dan de nieuwste realisatie van Alienstorm ! En we droegen die op Lommel met fierheid en terecht ! Respect voor fans is iets wat proximus ook zou mogen leren kennen.

En nu duik ik weer in de stilte en de rust !
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door demakke op vr 08 mei 2015, 10:59, in totaal 1 keer bewerkt.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel)

Berichtdoor AlienStorm » vr 08 mei 2015, 10:58

Afbeeldingen op het forum en demakke, een combinatie die nooit gaat lukken, vrees ik... :lol: ;)
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel)

Berichtdoor demakke » vr 08 mei 2015, 11:00

AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Lommel):Afbeeldingen op het forum en demakke, een combinatie die nooit gaat lukken, vrees ik... :lol: ;)

toch wel :lol: heb dat van jou geleerd : de aanhouder wint !
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor Maarten » vr 08 mei 2015, 11:33

demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Respect voor fans is iets wat proximus ook zou mogen leren kennen.

Afbeelding



Marc, was dit de verrassing waarover je sprak? Tijdens de uitzending op tv werd door de reporter (bij het tonen van het spandoek #antikalendercommissie) gesteld dat de uren moesten worden aangepast omwille van de UEFA. Die stellen dat er geen wedstrijden mogen worden uitgezonden, op momenten dat er Europese wedstrijden worden gespeeld. En gisteren was het ook Sevilla - Fiorentina en Napoli - Dnipro. Dus het enige dat Belgacom had kunnen doen was de wedstrijd dag verschuiven.
Laatst bijgewerkt door Maarten op vr 08 mei 2015, 13:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL)

Berichtdoor AlienStorm » vr 08 mei 2015, 12:18

Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):
demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste ('t Spel van OHL):Respect voor fans is iets wat proximus ook zou mogen leren kennen.

Afbeelding



Marc, was dit de verrassing waarover je sprak? Tijdens de uitzending op tv werd door de reporter (bij het tonen van het spandoek #antikalendercommissie) gesteld dat de uren moesten worden aangepast omwille van de UEFA. Die stellen dat er geen wedstrijden mogen worden uitgezonden, op momenten dat er Europese wedstrijden worden gespeeld. En gisteren was het ook Valencia - Fiorentina en Napoli - Dnipro. Dus het enige dat Belgacom had kunnen doen was de wedstrijd dag verschuiven.

Een kwartier uitstel was niet onmogelijk. Als dat in IJsland kan (gisteren, hoogste klasse), dan hier ook. Als de veiligheidsdiensten daar ook nog eens op aandringen...
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's eindronde)

Berichtdoor AlienStorm » ma 22 jun 2015, 08:01

De foto's van de match tegen Lierse. De live commentaar kan je nalezen op onze Facebook-pagina.

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/

Lierse - OHL
Afbeelding Afbeelding

OHL - Lierse
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Eupen - OHL
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: spaghetti - lidgeld)

Berichtdoor AlienStorm » ma 22 jun 2015, 08:16

Spaghettiavond

We nodigen u van harte uit voor een overheerlijke spaghetti (9 euro) of croque monsieur in café 't Blok te Bertem op zaterdag 27 juni en dit vanaf 19 uur. We stellen die avond ook een beknopt jaaroverzicht voor en u kunt ter plaatse uw lidmaatschap vernieuwen en wat bijpraten met andere sympathisanten. U hoeft niet op voorhand te betalen, maar wel graag uw komst bevestigen (berichtje naar AlienStorm) aan de supportersclub. Uiteraard rekenen we ook op de aanwezigheid van enkele spelers en bestuursleden van OHL.

Lidgelden

U kunt vanaf nu ook lid worden via de website (KLIK HIER). De lidgelden in de Jupiler Pro League worden niet opgetrokken en blijven dus 12 euro voor een nieuw lidmaatschap (-16 jaar: 10 euro) en bij een verlenging betalen volwassenen 10 euro (-16 jaar: 8 euro). Merk ook op dat het verlaagde tarief is opgetrokken van -12 jaar naar -16 jaar. Als lid betaalt u slechts 10 euro in plaats van 15 euro voor een busticket en afgelopen seizoen kregen al onze leden ook een mooie korting van 10 procent in de officiële fanshop.
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: spaghetti - lidgeld)

Berichtdoor demakke » zo 28 jun 2015, 23:29

AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: spaghetti - lidgeld):Spaghettiavond

We nodigen u van harte uit voor een overheerlijke spaghetti (9 euro) of croque monsieur in café 't Blok te Bertem op zaterdag 27 juni en dit vanaf 19 uur. We stellen die avond ook een beknopt jaaroverzicht voor en u kunt ter plaatse uw lidmaatschap vernieuwen en wat bijpraten met andere sympathisanten. U hoeft niet op voorhand te betalen, maar wel graag uw komst bevestigen (berichtje naar AlienStorm) aan de supportersclub. Uiteraard rekenen we ook op de aanwezigheid van enkele spelers en bestuursleden van OHL.

Lidgelden

U kunt vanaf nu ook lid worden via de website (KLIK HIER). De lidgelden in de Jupiler Pro League worden niet opgetrokken en blijven dus 12 euro voor een nieuw lidmaatschap (-16 jaar: 10 euro) en bij een verlenging betalen volwassenen 10 euro (-16 jaar: 8 euro). Merk ook op dat het verlaagde tarief is opgetrokken van -12 jaar naar -16 jaar. Als lid betaalt u slechts 10 euro in plaats van 15 euro voor een busticket en afgelopen seizoen kregen al onze leden ook een mooie korting van 10 procent in de officiële fanshop.

En vandaag goed nieuws gekregen van Michel Degrootte, de fanshop geeft na onze vraag vanuit de Louvanisten, opnieuw 10 % aan alle supporters aangesloten bij een door de federatie erkende supportersclub! Dank u OHL !
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: lidgeld 2016-17)

Berichtdoor AlienStorm » za 21 mei 2016, 18:00

Onze sponsors voor het seizoen 2016-17!
Afbeelding
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: lidgeld 2016-17)

Berichtdoor luckie » za 21 mei 2016, 18:06

AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: lidgeld 2016-17):Onze sponsors voor het seizoen 2016-17!
Afbeelding


Dat zijn dan ook onze lokale verankeraars. Dank aan deze mensen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Vorige

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


"like" ons op Facebook!