Supporters die blijven.

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Supporters die blijven.

Berichtdoor dvhfoc » ma 26 mei 2014, 13:24

Over de spelers genoeg animo...
Mijn vraag: hoeveel supporters zullen er volgend seizoen bijzijn...? :roll:
dvhfoc
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma 26 mei 2014, 09:25

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor Maarten » ma 26 mei 2014, 13:53

dvhfoc » ma 26 mei 2014, 12:24 schreef:Over de spelers genoeg animo...
Mijn vraag: hoeveel supporters zullen er volgend seizoen bijzijn...? :roll:


Er zit een 350 man op't forum, waarvan een 20 tal STVV'ers... dus ja. Toch 330 schat ik :lol:

Serieus? Ik gok 3500.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor Will » ma 26 mei 2014, 14:44

dvhfoc » ma 26 mei 2014, 14:24 schreef:Over de spelers genoeg animo...
Mijn vraag: hoeveel supporters zullen er volgend seizoen bijzijn...? :roll:

5247 :)
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor nickohl » ma 26 mei 2014, 15:01

Bedoelt ge voor of na het opstappen van het bestuur? :)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor Kathleen » ma 26 mei 2014, 15:52

Ik blijf uiteraard supporter.
Maar als we niet gedegradeerd waren, zou ik volgend seizoen een abonnement genomen hebben, dit seizoen ben ik toch redelijk dikwijls gaan kijken.
In tweede klasse neem ik echter geen abonnement. Zondagnamiddag past mij vaker niet dan wel, en de zoon geeft dan toch de voorrang aan de jeugdbeweging. Ik heb ook geen zin om tijd en geld te steken in het bijwonen van wedstrijden tegen ploegen die mij niet echt interessant lijken.
Het zal dus bij losse tickets blijven, en waarschijnlijk minder dan de vorige seizoenen.
Misschien val ik daarmee voor een stuk in de categorie die jullie "successo's" noemen, maar dan is dat maar zo.
Wanneer begint het seizoen eigenlijk? En wanneer wordt de planning bekend?
Kathleen
Don't mention the war!
 
Berichten: 1743
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:25
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor caramba » ma 26 mei 2014, 16:11

Kathleen » ma 26 mei 2014, 16:52 schreef:Ik blijf uiteraard supporter.
Maar als we niet gedegradeerd waren, zou ik volgend seizoen een abonnement genomen hebben, dit seizoen ben ik toch redelijk dikwijls gaan kijken.
In tweede klasse neem ik echter geen abonnement. Zondagnamiddag past mij vaker niet dan wel, en de zoon geeft dan toch de voorrang aan de jeugdbeweging. Ik heb ook geen zin om tijd en geld te steken in het bijwonen van wedstrijden tegen ploegen die mij niet echt interessant lijken.
Het zal dus bij losse tickets blijven, en waarschijnlijk minder dan de vorige seizoenen.
Misschien val ik daarmee voor een stuk in de categorie die jullie "successo's" noemen, maar dan is dat maar zo.
Wanneer begint het seizoen eigenlijk? En wanneer wordt de planning bekend?


Ik heb via via vernomen dat volgend jaar de thuiswedstrijden waarschijnlijk ook op zaterdagavond zullen gerspeeld worden.
For what it's worth...
Seizoen in tweede klasse begint normaal gezien het eerste weekend van augustus.
caramba
Aye! Aye! Aye! No es bueno!
 
Berichten: 257
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 10:46

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor deeBartman » ma 26 mei 2014, 17:02

Als de matchen op zaterdagavond blijven, neem ik waarschijnlijk wel terug een abonnement. Ik heb de indruk dat er rond mij heel wat mensen gaan blijven komen in tweede, de honger naar voetbal in het Leuvense is te groot, getuige die laatste match tegen Eupen, misschien geen 7103 zoals ze afriepen, maar daar zat toch zeker 6000 man. Ik denk als ze van in het begin mee de kop spelen, er heel wat volk gaat terugkomen, die drie jaar eerste klasse gaan toch wel 'invloed' hebben. Enfin ik hoop het toch...
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4151
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor luckie » ma 26 mei 2014, 17:04

deeBartman » ma 26 mei 2014, 18:02 schreef:Als de matchen op zaterdagavond blijven, neem ik waarschijnlijk wel terug een abonnement. Ik heb de indruk dat er rond mij heel wat mensen gaan blijven komen in tweede, de honger naar voetbal in het Leuvense is te groot, getuige die laatste match tegen Eupen, misschien geen 7103 zoals ze afriepen, maar daar zat toch zeker 6000 man. Ik denk als ze van in het begin mee de kop spelen, er heel wat volk gaat terugkomen, die drie jaar eerste klasse gaan toch wel 'invloed' hebben. Enfin ik hoop het toch...


Op dit effect gaan ze ook maar één jaar moeten rekenen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43252
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor disterminator » ma 26 mei 2014, 19:28

Dat zou wel uitstekend nieuws zijn dat ze de matchen op zaterdag zouden houden. Is gewoon de perfecte start van een zaterdagavond. Zit er dan toch nog enige visie in dit bestuur ?
Dan zou ik zelfs durven overwegen om terug een abo te nemen. Als ze een beetje ambitie tonen uiteraard, en niet met woorden, want dat kennen we nog, maar met gerealiseerde transfers.
disterminator
Genekt
 
Berichten: 540
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor moby » ma 26 mei 2014, 19:51

Dat zou zeer leuk zijn op zaterdagavond. Met de gratis nachtbus naar huis, dat gaat niet op een zondagmiddag :)
moby
No Dick
 
Berichten: 69
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 08:30
Supportersclub: Geen

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor Maarten » ma 26 mei 2014, 20:30

caramba » ma 26 mei 2014, 17:11 schreef:
Kathleen » ma 26 mei 2014, 16:52 schreef:Ik blijf uiteraard supporter.
Maar als we niet gedegradeerd waren, zou ik volgend seizoen een abonnement genomen hebben, dit seizoen ben ik toch redelijk dikwijls gaan kijken.
In tweede klasse neem ik echter geen abonnement. Zondagnamiddag past mij vaker niet dan wel, en de zoon geeft dan toch de voorrang aan de jeugdbeweging. Ik heb ook geen zin om tijd en geld te steken in het bijwonen van wedstrijden tegen ploegen die mij niet echt interessant lijken.
Het zal dus bij losse tickets blijven, en waarschijnlijk minder dan de vorige seizoenen.
Misschien val ik daarmee voor een stuk in de categorie die jullie "successo's" noemen, maar dan is dat maar zo.
Wanneer begint het seizoen eigenlijk? En wanneer wordt de planning bekend?


Ik heb via via vernomen dat volgend jaar de thuiswedstrijden waarschijnlijk ook op zaterdagavond zullen gerspeeld worden.
For what it's worth...
Seizoen in tweede klasse begint normaal gezien het eerste weekend van augustus.


In dat geval doe ik er een kleine 1000 man bij.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor dvhfoc » di 27 mei 2014, 07:34

Ook benieuwd naar de prijzen...
Ik denk dat dit ook een héél verschil zou kunnen maken maar zou het niet te rooskleurig verwachten...
Ik denk ook wel dat we het eerste jaar nog een goeie opkomst mogen verwachten!
dvhfoc
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma 26 mei 2014, 09:25

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor slackdeklipper » di 27 mei 2014, 08:55

dvhfoc » di 27 mei 2014, 08:34 schreef:Ook benieuwd naar de prijzen...
Ik denk dat dit ook een héél verschil zou kunnen maken maar zou het niet te rooskleurig verwachten...
Ik denk ook wel dat we het eerste jaar nog een goeie opkomst mogen verwachten!

De prijzen zullen morgen of donderdag op de website verschijnen, ben benieuwd naar de realiteitszin van ons hoogmoedig bestuur, en hoe ze onze trouwheid zullen belonen na zo'n seizoen vol kommer en kwel?? :roll:
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor zizike » di 27 mei 2014, 09:01

Om tegen de tendens in te gaan: liever op zondagmiddag.

't Is sinds we op zaterdagavond spelen, dat het spelpeil zo belabberd is geworden. Het heeft eigenlijk niets met de trainer, spelers en/of bestuur te maken :mrgreen:

En dat ze er maar gerust 1/3 afdoen van de prijs.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor Fons » di 27 mei 2014, 14:19

Het is al vanaf tweede klasse dat we onze (thuis)wedstrijden op zaterdagavond spelen, behalve de laatste wedstrijd van elke periode en de twee laatste matchen van de competitie. Die worden allemaal op zondag gespeeld! ;)
Het is echter niet verplicht in tweede klasse om je thuismatchen de zaterdag te spelen; de ploegen die op zondag willen spelen, kunnen dat. De meeste ploegen in 2de spelen op zaterdagavond, maar dat isgeen vaste regel.
Laatst bijgewerkt door Fons op di 27 mei 2014, 14:22, in totaal 1 keer bewerkt.
Den echte, niet doine van de Plasfosj! Ik was er iest.
Fons
Verdient een standbeeld
 
Berichten: 308
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 23:45
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: SC DEN DREEF

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor nickohl » di 27 mei 2014, 14:21

Fons » di 27 mei 2014, 15:19 schreef:Het is al vanaf tweede klasse dat we onze (thuis)wedstrijden op zaterdagavond spelen, behalve de laatste wedstrijd van elke periode en de twee laatste matchen van de competitie. Die worden allemaal op zondag gespeeld! ;)

??? In 2de waren zo goe als al onze thuismatchen op zondag hoor... Daardoor kon ik geen abo pakken aangezien ik zelf op zondag om 15u speel...
Laatst bijgewerkt door nickohl op di 27 mei 2014, 14:33, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor Maarten » di 27 mei 2014, 14:32

Fons, dat klopt niet hoor. Alle matchen in tweede klasse, waren zo goed als allemaal zondag 15u. In elk geval toch vanaf seizoen onder Cossey. Ik herinner me wel de openingsmatchen tegen Lommel en STVV die wel 's avonds waren, maar dat was denk ik tijdens de week.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor kunta » vr 30 mei 2014, 13:52

Ik denk dat het supportersaantal volgend jaar per match zeer verschillend zal zijn.

Tegen Dessel Sport ergens midden seizoen zie ik nog nauwelijks een 3000-tal toeschouwers komen.
Tegen Antwerp, STVV zal dat eerder rond de 5000 liggen.

Afhankelijk van waar we gaan staan in de rangschikking uiteraard.
De vraag is eigenlijk ook al: hoeveel gaan er afhaken als we een grijs seizoen gaan draaien en niet opgaan?

Net daarom zou ik liever attractief voetbal zien (waar de mensen graag naar komen kijken) dan naar de miserie die we doorgaans de laatste jaren gezien hebben, ookal kost ons dat hier en daar een puntje meer dan...
Den ene dag is den andere ni.
Avatar gebruiker
kunta
2FAST4U
 
Berichten: 162
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 15:35

Re: Supporters die blijven.

Berichtdoor Maarten » vr 30 mei 2014, 18:35

kunta » vr 30 mei 2014, 14:52 schreef:Ik denk dat het supportersaantal volgend jaar per match zeer verschillend zal zijn.

Tegen Dessel Sport ergens midden seizoen zie ik nog nauwelijks een 3000-tal toeschouwers komen.
Tegen Antwerp, STVV zal dat eerder rond de 5000 liggen.

Afhankelijk van waar we gaan staan in de rangschikking uiteraard.
De vraag is eigenlijk ook al: hoeveel gaan er afhaken als we een grijs seizoen gaan draaien en niet opgaan?

Net daarom zou ik liever attractief voetbal zien (waar de mensen graag naar komen kijken) dan naar de miserie die we doorgaans de laatste jaren gezien hebben, ookal kost ons dat hier en daar een puntje meer dan...


Zeker gezien de achterlijke abo prijzen. Veel meer mensen zullen ticketten kopen. En dan zijn het inderdaad de matchen tegen zo'n ploegen die niemand interesseren.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18257
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten


Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


"like" ons op Facebook!